PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ViP 120



Sayfa : 1 [2] 3

  1. pvp de küfür, Ahmet Bey ilgilenir misiniz?
  2. VipSro PvP Video Part 2 By CrazY_OrCuN
  3. IKinGI Denilen ŞeRefsiz Oyunun huzurunu bozup AnaBacı yapıyor Gm !
  4. [GH]KargameL capesiz buff alıp vermek yasak değil mi ?
  5. Arena ile ilgili (2)
  6. Gm pwp ' de yendm küfür eti ilgilenırmsn
  7. Ahmet abi isuyu cok guzel çekmisim dimi =) bakarsiniz
  8. Bu adam oyun icin anasını bacısını ortaya koyuyor ?
  9. Ahmet abi buyur dun 6 çeyrek de basladi lure bugun 8de kesildi 24saati gecti bile ..
  10. [GH]KargameL Bu adam ban yemicekse kim ban yicek bu sw de ?
  11. Bir SS de biz atalım :)
  12. ahmet abi buyur bi lure daga =) artık hedıye ya :D
  13. AHMET BEY disconnect Hakkında............
  14. Can sikintisi..yazilari kötü :/
  15. Ahmet sana sana ibne dendi
  16. Küfüre Karşıyızz!!!
  17. Oyunda terbiyesizlere yer olmasin artik.
  18. Artik yeter abi bu 2 oldu
  19. Baya acimis...
  20. Ahbe guzel abicim yasak diyonus
  21. Bu adami server de barindirmamak lazim kufurcu
  22. ViP GH Police maDnuker_ [ Dw Unique Event ]
  23. Chely0s Sro Acılalı 1 Hafta olup 150+user
  24. GM _AmaD anneye küfür ban lütfen.
  25. VipSro PvP Video Part 1 By CrazY_OrCuN
  26. hmmm flyingggg
  27. ImperMooNe Banned
  28. 416545465465
  29. DamU and Road_Killer_ Banned
  30. Yeter ama bu kadar hem bann atiyonuz geliyo yine küfür yine küfür gm !!!!
  31. Hakaret
  32. ViPSrO Kale Savaşları ANKET
  33. GH Kurallarına göre bir GH bu şekilde konuşamaz...
  34. capesiz buf aynı kişiler
  35. ROC Stone Özellikleri
  36. ahmet abi özelden sövüyo ama kitaba sövüyo
  37. Arena ile ilgili
  38. [GH]KargameL Selfie :D
  39. Luree ^^
  40. ViPSrO Skill Pet'lerin Kazandırdığı Özellikler
  41. ViPSrO Online Yeni Patch ile Gelen Yenilikler
  42. Ne zaman online olur Server
  43. Capesiz Buff (safeden) // Tarih-Saat belli
  44. ViPSrO Yenilikler 2015/1
  45. ZAKKUM009 Arkadaşım artık yeter ! ( All dan KÜFÜR )
  46. ViPSrO Sevgililer Günü Eventi
  47. [GH]maDnuKer şikayet !!!
  48. VipSro PvP Video By CrazY_OrCuN
  49. acılen ban atılmasını ıstıyorum ahmet bey sımdıden tesekkur ederım
  50. Bu nasıl bir eglence anlayısıdır arkadaslar [GH]maDnuker_ 05.02.2015
  51. ViPSrO Eros Unique EVENT [GH]maDnuker_
  52. Ana baci giden şerefsizleri bi zahmet banlayabilirmisiniz ahmet bey . . .
  53. tRapz demon lure :)
  54. Ağır Hakaret....!
  55. Ahmet Bey adamın petine bakım yazdıklarına bakın
  56. VİPSRO Miranda VS tRapz İyi Oyunlar İyi Eğlenceler :)
  57. char larıma giremiyorum acil yardım
  58. Yeni gh şikayett....
  59. ZAKKUM009 aynı zamanda ******1 / böyle insanlara swmizde yer yoktur.
  60. [GH]KargameL ve VipSro oyuncularına.
  61. Bi zahmet banlarmisiniz z
  62. Bi zahmet banlarmisiniz
  63. DizzoBey capesiz buff
  64. Angels0FHell* JANGAN FTW 25.01.2015 <3
  65. pvp video's maverick
  66. Merhaba vipsro eros,sevgili gm ahmet abi ve sevgili arkadaşlar(Alexi pvp videoları)
  67. Gene Küfür bi arkadas vipsroda küfürcü yok demisti
  68. küfürcüler serveri vipsro maDnuker_
  69. capesiz bard buf alıp dalmak güzel
  70. hep küfür ssleri atmayın foruma :D ViPSRo demek s**Lam DostLar demeK... Maverick <3
  71. acılen oyunu canlandırmak ıcın bırseyler yapılması lazım
  72. 50 tane unban da alırım banımıda açarım..
  73. Ahmet abi capesiz buff bakabilir misin ?
  74. Capesiz buf bakarmısın ahmet abi ?
  75. Ahmet bey bakarmisiniz
  76. abi mehmet özelden karsılıklı sövüyor bazı arkadaslar fake charla qelip sövuyorlar
  77. Gm bunlar ne şimdi dişaridan sövüyorlar .
  78. New Years 2015 VİPSRO Mirandaa :)
  79. GM arenaya bot çarı sokmak yasak değilmiydi !!!
  80. Silk item ve sitede satilan item satmak yasak dimi
  81. Gh kargamel capesiz buff saat tarih belli
  82. Küfürrrr
  83. Küfür
  84. akılanmıyorlar
  85. Agzı olan konuşuyor işte..
  86. global küfür
  87. Gh kargamel masterleri ne ki üyeleri ne olsun küfür....
  88. Küfür edenleri siradan banlamak lazim değil mi ahmet bey :)
  89. ahmet abi oyunun zevkısını bozuyolar
  90. yine küfür!
  91. Gm ahmet bey astral ve immortal önerim var
  92. GM ahmet bey küfür edenler atılsın lütfen...
  93. ahmet bey yardım pls
  94. Bu kadarına da Pes
  95. Capesiz Buff
  96. VipSro :)
  97. - Capesiz BuFFFF
  98. Eger Bu Küfürden Sonra Kanın Donmuyorsa Senin Kanını ....
  99. globalden küfür ediliyor birde kusura bakam diyor..
  100. Ahmet bey yardım EROS sv
  101. abi sanada ediyor bizede ediyor hain
  102. pwp demi atamıcaz artık!!
  103. Orcun PK
  104. Adamlar fena milleti kekliyorlar dikkat :)
  105. no cape buff
  106. bizi banlatmakla tehdit tehdit ediyor
  107. ahmet abi bi ss daga pwpde sureklı capesiz buf aldı.. ve bard bufuda
  108. ahmet abi buyur kufur yasaktı
  109. ahmet bey bu arkadaş kalaycı pm den sürekli sizinle ilgili ileri geri şeyler yazıyor.
  110. ahmet bey yardım pls...
  111. bi önce ki konunun devamı
  112. ahmet abi capesiz buf alan ve veren var.. BAN SEBEBİ degilmiydi.
  113. VipSro Eros karakterler bugda
  114. Battle Arena Hakkında
  115. gm bizde açtıkkkkkkkkkk
  116. iyi oku gm dine imane allaha küfür
  117. ee gm hala ban atmamıssın yasak degilmiydi
  118. gm stalda para kazıklamaya calısan cevabın ne ???*
  119. Bir değil, iki değil, üç değil hep aynı senaryolarla karşı karşıyayız.
  120. Keyfine oyun oynuyoruz... Bu nasıl saygısızlıktır!!! KÜFÜR.
  121. Gm tanıdık bir isim :) 110 cap server online!
  122. Bu nedir ya Biri Gerekeni Yapsın :)
  123. EFE_DAYI_ ve charları!!!
  124. Helpmosesin Ana bacı küfürleri!!!11Kasım 2014 19:00
  125. Şahsıma etse bu kadar dokunmazdı bu küfür Chi_Chi nin yan karakteri
  126. 120 lvl dediniz
  127. Chi_Chi capesiz buff...
  128. ViPSrO Event Duyurusu 1+1
  129. dolandırıcılara çözüm...
  130. Gm Bu Nasıl bir bug Charlardan Çıkmaya Korkuyoruz
  131. VipSro PVP Event Hakkında
  132. MuMY41414 capesiz bufu
  133. yine capesiz buf yine aynı kişiler
  134. bu nedir yav pwp alanımı?
  135. GH Kargamel adam ben banlanmam aradım diyo ne olcak bu iş
  136. Gh kargamel bu adam akillanmiyo ban yemekten
  137. OrjinalPiç in piçlikleri :)
  138. VipSRo EROS GOLD & İTEM Satış
  139. OrjinaLPic'in küfürleri server huzurunu bozan çocuk!!!
  140. capesiz buff
  141. OrjinaLPic capesiz buf yeter ama
  142. Global ARGO ve KÜFÜR yeter!!
  143. Bu küfür eden banlansın lütfen!!!
  144. capesiz buff
  145. Global küfür!!!
  146. alldan küfür yasak değil mi?
  147. globaldan argo yasak değil mi?
  148. Lütfen Ban Çoluk Çocuk Dolu Sw
  149. globaldan küfür yasak değil mi ahmet abi?
  150. küfür
  151. global argo!
  152. SpongeBob Kufr Etti
  153. Global küfür!!!
  154. Hırsız Hekto0Dagger
  155. Küfürü Çocuk Oyuncağı Yapmıslar !!
  156. VipSro Eros server login sorunu bug :S
  157. küfür
  158. küfür
  159. capesiz buflar
  160. [GH]KargameL bu capesiz buff alıp verme bi son bulsun artık
  161. çar bug'ta kaldı
  162. [GH]KargameL için 14.09.2014 arşivi
  163. mBot Crack Yeni 2014
  164. sabah sabah iyi eğlendim bol bol yazarım artık
  165. sana verdiğimiz paralarla
  166. koca swyi para hırsıyla bitirdin
  167. Event !
  168. vipsro bitiyor vipsroooo
  169. sw boşalıyor sw
  170. Gold bles
  171. oku gm oku gör swnin halini
  172. sözde kral sw idi
  173. gm
  174. burdan aweste selam
  175. gm
  176. hey
  177. GM
  178. Yeni pvp serverlar ??
  179. SS
  180. gmm buryaaa gmm burayaaa
  181. ViP SRO IPandora dan ve Full_TeaM dan gm ye selam var...
  182. Küfürlere bi çare..
  183. şu bigslayer kuralları öğrenip gelsin bence
  184. bu adam bir türlü akıllanmıyor
  185. biri ilgilensin artık!
  186. AwesT & DangerZone & _HeLpMoSeS_ bu adamlar hakkında gerekenler yapılırsa sevinirim
  187. umarım gereken yapılır :D
  188. yeni server???
  189. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  190. Küfür ediiliyor capesiz buf basılıyor yeter da.
  191. capesiz buf
  192. Yeter bunların yaptıkları
  193. Türklere küfür ediyorlar gm neredesin sen bu arapların yaptığı yeter
  194. Haysiyetsizlikle Oyun Oynanmaz. Küfüre Kesin Çare İstiyoruz
  195. Bi capesiz buf daha
  196. Arena alanlarında küfür..
  197. VipSrO Tatile Hazır.. Charlarınız Sizi Özledi
  198. F10'daki 5mlik premium plus'ın özellikleri
  199. Capesiz buf alıyolar.
  200. VipSrO Tatile Hazır !
  201. VipSrO Silk Ödüllü PvP Sistemi
  202. 120 Başlama
  203. Clas point
  204. Kervani taşidim jangana girdim ve sunucu kapandi
  205. Pj bug.
  206. Vip sro gm ilgilenirseniz seviniceğiz
  207. Vipsro gm
  208. GodBless neden verilmedi ?
  209. Karakter Oluşturma Sorunu
  210. VipSrO Sunucu Bakım
  211. TL'yi Silk'e çevirdim ancak Silk GELMEDİ !!!
  212. Gm help me
  213. ViPSrO S1NN3R pvp video
  214. test
  215. VipSrO + Basma (Alchemy) Eventi
  216. + Basma Muhabbetlerinde Son Nokta
  217. VipSrO 2014 Avatar Waterelement
  218. Admin acil yardım
  219. VipSrO Yeni Rütbeler Eklenmiştir.. 42 Çeşit Rütbe
  220. GM Güvenceli Char Satışı Nasıl Yapılır ?
  221. Çılgın, Uçuk-Kaçık, Uçmuş Bir SrO PvP Server
  222. God's Lucky (Alchemy Skill)
  223. BÖyle anne dÜŞmanlari banlanmali
  224. ViPSrO PvP Kinq Eventleri ve GH Police
  225. Gm yardim lÜtfen
  226. ViPSrO Yeni Sunucu Çalışmaları
  227. ViPSrO Ekran Kartı Çekilişi
  228. __BeLieVeR__
  229. Kafanız mı İyi ?
  230. ViPSrO Kale Savaşları
  231. ViPSrO 3.Yıl Hediyesi
  232. ViPSrO Unique Kinq Eylül ayı sonuçları
  233. adam valla anamıza sövmediği kalmıştı o da oldu...
  234. bizi banlayamazlar sw yi kapatırız diyorlar. :D
  235. PvP area Pink Player 1 YEAR banned
  236. Haksızlıkla Kale Alın Anca Haftaya Pazar Görüşücez
  237. Server Neden Kapalı ?
  238. Safe4ZonePvP Kale Savaşından Anlayanlar Gelsin Lütfen :))
  239. Son 15 dk kaldi bune ya ne zaman acilacak sw
  240. Sizce ?
  241. Kale savaŞinda herŞey durdu :)
  242. Honor Buf Scroll Market Sayfamıza Eklenmiştir.
  243. ViPSrO Yeni Avatar Setleri
  244. ViPSrO Ağustos Ayı Unique Kinq Event Sonuçları
  245. Jangan Pvp Alanında Bard Bufflarıyla Rezalet Yapıyolar
  246. Gm Ex İle Buq Yapıp Ws de üstünlük Sağlıyor Gereğini yaparsan Seviniriz..
  247. Event SS
  248. ViPSrO'dan 3 Oyuncumuza 2GB GeForce Ekran Kartı Hediye
  249. yardımm
  250. %500 koşma