PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ViPSrO 120 Cap



Sayfa : [1] 2 3

  1. Bandit FTW ( Winner Game_Over vs Loser FederalTeam)
  2. Cyprus' mu delikanlı ?
  3. bagdat a ışınlanma sorunu
  4. Mbot- Merrsend Hatası
  5. GM bunada kayıtsız kalırsan bırakalım gidelim.
  6. All den Hakaret Ve Küfür
  7. Yardım!!!
  8. mehmet adabını hiç bulamamıştı zaten :D
  9. 120 Cap ViPSrO da NELER OLUYOR ?
  10. Ben bu tarz insanları anlamakta güçlük çekiyorum.
  11. TiemurHan küfürleri... LastFerry guildi durmuyor.
  12. LastFerry Guildi yan charları ve çılgın Küfürleri
  13. Cavalry ve küfürleri :O
  14. SepuLTuraa_ Scammer !!!!!
  15. swde neden delirus alchemy program çalışmıyor ?
  16. Nerde o eski günler...
  17. Disconnected A M K diyorum sadece az kaldı ****** olup gidecem swden
  18. gm ulaş
  19. ViPSrO EROS 120 Cap HONOR RESTART TARİHİ
  20. About socket
  21. Safe zone buf
  22. ALex3ndeR Not Gift
  23. Kapanacak Skiller
  24. Bunlar banlanmali - kanmayin bunlara
  25. _Execution Küfürleri
  26. Kapansın artık vipSroo
  27. ahmet abi ölmüş beyler başımız sağolsun
  28. İp LİMİT KALDIRILSIN !!!
  29. ViPSrO Eros 125 Cap Hakkında
  30. Sonuna kadar izlemelisiniz :D
  31. Joojak Ensign Flag*
  32. Ghmadnukerin item dizmesi
  33. Bardak taşti artik bu daha başlangiç...
  34. Evet VipSroya Son Nokta :)
  35. Çılgın Gh :) 200 TL VERİN AHMETE BÖYLE TAKILIN :D
  36. Gm Ahmetin Hükümdara Komplosu :)
  37. Flagda Yan Çarlarıyla Coin Kasanların Dikkatine :D
  38. Vip sroda isyan.
  39. [VEDA ZAMANI HOŞÇAKALIN] L E G E N D Mirandaa [AÇIKLAMA]
  40. safezone
  41. Ses Var Görüntü Yok dedikleri :D
  42. Banlayacaksnz Bunuda Ozaman Adaletlısınz Ya GG Ablalar
  43. Acil yardim lazim beyler !!!!
  44. Alın Sıze Tarıhlı SaatLI SS Yettı Ama
  45. Capesiz Buf Aldılar Ustune Dusmedık Anamızamı Sovsunler??
  46. ViPSrO EroS Tanıtım Videosu ( yeni başlayanlar için.)
  47. Sence bu nasıl abi ?
  48. ViPSrO Yeni 14d itemler
  49. Ex_Club Kuşadasının Kalbi derken Şaka yapmadık :)
  50. Ahmet bey 14 lerdemi bugluydu kaldırdın
  51. Yakında vizyonda mı desek?
  52. Biktik artik..
  53. Çok qewezelık Yaptın Ama :)
  54. Mirandaa'dan Kız Arwene Yine HARDCORE :) _Çükümdar_ 2016
  55. Şifre Sorunu-Yardım
  56. Hükümdarın Dostlugu Sıkışa Gelnce :D :D :D
  57. capesiz buff
  58. ViPSrO Paylaş TL Kazan Eventi
  59. ThePrisoneR Satılıktır İlgilenenler..
  60. Capesiz buff
  61. Kale savaşı sırasında aldığım uyarı tam olarak bu
  62. ViPSrO Sevdalılarına 10,000 TL Ödül
  63. 4 / 4.5 G Destekli Telefonların Tam Listesi
  64. Sorunsuz mBot
  65. Poseidon SW Unique King Glavier MokokO :)
  66. Vip görselim
  67. Kendini çok beğenme ''KUL'' katında Ne kendini beğenmişler var ''TOPRAK'' altında..!!
  68. ViPSrO NPC itemleri Full Blue + Full Stat 100
  69. Warlock Rouge PvP ViPSrO | Hypnotize
  70. Kendi istedi yoksa atmazdım:) enayı daha kac kere kescem senı :)
  71. ThePrisoneR Scammer He . ?
  72. ViPSrO ' dan Tüm private Serverlere gelsin :)
  73. Çükümdar Guildine Nasıl Alım Yapıyorlar ? Come İçeri :D
  74. Adv +8 ler geri gelsin !!!
  75. Adv +8 ler geri gelsin !!!
  76. ThePrisoner vs _Arwen_ (abla) 2 . çakış ss online
  77. Advlerr ??
  78. Server Offline ?
  79. Gm ahmet bey umarım ilgilenirsiniz...
  80. Back items and Accounts
  81. İyi İzleyin tekrarımız yok... Mirandaa & maDnuker_
  82. ProbLemLi +26 Dagger Crit İntrosu Kısa .
  83. ÇÜKÜMDAR Guild'inin sözde erkekleri :)
  84. Adamlar capesiz buf alıyor banla lütfen abi
  85. Saat 06:20 Jangan Önü :D
  86. ahmet abi bi çözüm bulunmalı artık
  87. __FireFooX__ Hackerle birlik olmuş bizi soyacakmış.
  88. Satılık İtemler :)
  89. VipSrO Online Magic POP Anlatımı
  90. VipSRO Medusayla İlgili
  91. Michael Jackson - ThePrisoneR Farkıyla :D
  92. Dosya büyüktür sorunu.
  93. ViPSrO Online PvP Turnuvası Tarihi ve Kuralları
  94. O bnm olum cok bakma :d
  95. ayağınızı denk alın :D
  96. ilk önce bu sitedeki honor buflarını düzeltilmesinden yana olanlar..
  97. 08.01.2016 Tarihi Unique Rank ödüllü hakkında..
  98. ViPSrO Giriş Yapamayanlara ÇÖZÜM
  99. Etme bulma dünyas ahmed efendi..!
  100. Oyun neden kapali ? Açiklama bekliyoruz !
  101. Aile Değerine Küfür Part 2 Akıllanmıcak !! GM
  102. Yeni ''HAPPY EVENT'' ile ilgili merak edenler için..
  103. SorunLu vs Çükümdar Nostajı Hüzün İçerir
  104. Safe Zone Bardları İLGİLENİLSİN!
  105. Bard çar açıp içeri sokmak ban sebebi değilmiş Cyprus abimiz öyle diyo bilginize .
  106. Fakirim ben :D
  107. ADV 8'lerin Düşmesi TEKRAR MASAYA YATIRILDI !
  108. ViPSrO ADV Değişikliği
  109. Buyur gm alldan anaya sövenler.
  110. Akıllanmıcak bu FireFox bi çarı banlanıyo diğer çardan dewam ediyor !
  111. Gm çar soymaya başlamiş.
  112. GovErnMenT Bug ?
  113. __CYS__ ın seti olmadığı doğrudur
  114. ExelansTR ve küfürleri bakalım gm ilgilenicekmi ?
  115. Ss artik banlayin yaaaa ne biçim oyun bu !
  116. Tl yüklenmedi
  117. ViPSrO Media PK Download
  118. update ne zaman bitecek
  119. ALIN SİZE SAAT Lİ TARİHLİ _Arwen_ CAPESİZ BUF !
  120. Pan_ Ws __CYS__ AS:F:ASF:AS:F
  121. Oyuna annemize küfür yemek için para yatırmıyoruz ?=?
  122. ViPSrO 5. Yıl Logosu
  123. BİZDE BÖYLE BABACAN (PART 2) Mirandaa Boluya GH KargameL'e gelsin :)
  124. Pan_ Çal çal Sonra ben çalmadım de ??? Al Sana Dekont
  125. ViPSrO item Backup | item Restore
  126. ViPSrO 5.Yıl Server Hediyesi +18
  127. İlle para mı yatırmak lazım
  128. I_ORCUN_I unique rank inceleme
  129. silkroad online yıl 2029 :D
  130. İşte Namaz Kılıyom dıye gecınen adam Yan chardan Sövüyor :D
  131. Coming soon
  132. No ADV +20 Full Set Ödüllü ViPSrO Yılbaşı Eventi
  133. _GeRiLLa yani Pyros yeni Nicki Shaddy'nin Ne Mal Olduğu..
  134. Take care -- check it now
  135. Acc lost no reason no proof
  136. Wizard Bug Gm ? PART II
  137. namı değer Maurice ökkeş :D :D :D
  138. SorunLu' nun FW'deki Showu Costantin FW
  139. __WeAreOne_ Ve Yer temizliği AS:FSA:F:AS:F
  140. __WeAreOne_ Guıldinin Karı Gibi Ağlamaları :D 1
  141. Wizard Bug ?? HD İzle.
  142. About Banned without proof - kanıt olmadan yasağı hakkında
  143. ProbLemLi vs exactly (WeAreOne Guildinin Ezik Masteri)
  144. _GeRiLLa 'nın şizofren oldugunu biliyormuydunuz ? PKKLI
  145. VipSro Eros 120 Cap Oyuna girişlerde sorun var
  146. Gmye küfür alldan.
  147. ADV 8'lerin Düşmesini İSTEMİYORUZ SERVERCE!
  148. oyuna giremiyorum - start gelmiyor
  149. Bu Daha Fragman FİLME AZ KALDI..
  150. iReflect (yaser) 22 yaşındaymış buyrun fotosu :D
  151. Sıra zone bard bufunda capeli ama zone GM Bakcanmı artık ?
  152. Gm sen sustukça bunlar çivitti part kaç bilmiyorum!
  153. Ahmet abi yine capesiz buff yine aynı kişi
  154. Hayatımda Böle Dönüş Görmedım a:SFA:SF:ASF:
  155. Capesiz buff
  156. Good Night all im Cashmere know as Erick
  157. Chaostheory (Zafer) asker eğlencesi
  158. All'dan Aileye Küfür Ahmet Abi Tarihiyle Birlikte Ss
  159. Capesiz Buf SS Alıyorum dememe rağmen hala devam ediyor.
  160. Oyuna girer girmez oyundan atıyor.
  161. _Arwen__ All'dan küfür Pvpde saygısızlık.
  162. CeZaiR_AdeM in başka server kullanılarak banlatılışı
  163. küfür pvp izlerken gördüm aile değeri.
  164. Buda ban sebebi o zaman gm ?
  165. İste RauL_ HAHAHAHAHAHA
  166. globalım yok global atıyosun chaosteory :( are you ready diyin o anlarmış
  167. ChaosTeory ' nin Pan_ CYS'NİN kankası dj__geveze gökhan :QWQQQWWWWE
  168. ChaosTeory ben kimsenin anasını küfür etmem diyen sakat zaferuj
  169. Asıl ChaosTeory'deki İtemler Miranda'nındr..
  170. _ChunLi_ 'den ChaosTheory 'e verdiği hediye 10luk damage ile :)
  171. OrjinaLPic'den DestinyChild'e hediye olsun nostajiiiiiiiiii 2 :D
  172. OrjinaLPic'den DestinyChild'e hediye olsun nostajiiiiiiiiii :D
  173. ChunLi'yi kestim diye hava atan _Cvs_'nin b2deki sonu
  174. vipsro oyuncularına sesleniyorum
  175. Globaldan anaya sövmek serbestmi oldu ?
  176. Rocda yapılcak işmi ahmet abi ?
  177. Start sorunu
  178. _ChunLi_ Klasiği FOR __Arwen__ Abla :D
  179. KnK Osmanla Manzara Karşisinda TG Keyfi :D :D
  180. yüzüne vurur ifadesi içine alırsın chaostheory birtanesi
  181. Server Check
  182. Gm torpilimi bu capesiz buf?
  183. cape off buf arap
  184. __CYS__ ' Nin OrjinaLPic Ve TheReKTaRR ' A Çakışlari 300 K diyodu Alsana 392 K
  185. Ahmet abi banladıgın yere tekrar bard sokmuşlar.
  186. Capesiz Buf Mısırlı
  187. VipSRO Offline Ahmet Abi
  188. Unique King Eylül Ayı Ödülleri
  189. ViPSrO offline ahmet abi
  190. Gm gibi emin konuşma banlatıcam demeler capesiz buf .
  191. hakaretin de böylesi vay arkadaş
  192. acil satlık set 25.26.27 h.a 75 tl
  193. Ahmet abi yeni bug bir baksana
  194. Gm KargameL İçin Capesiz Buf Part 2
  195. [Gm]KargameL İçin Capesiz Buf
  196. Mirandaa : 3 __Arwen__ : 1 Devamı :) VOL2
  197. Hep 3'ün Birini Alıyorsun __Arwen__ Mirandaa'nın 2.Çakışı Sana :)
  198. WTS 2012 Yamaha r6 :)
  199. Zaferujj Ablamızz işte Ve ona Girdiğim rakam A S:D:ASD:AS
  200. Ip banned için daha neyi bekliyorsunuz herşey bunlarda!!
  201. kimin ne olduğu :)
  202. Anneme her zaman küfür ediyor ilgilenin
  203. BreakThrough banned he is say my country about bad words
  204. BreakThrough banned he is say my country about bad words
  205. VipSro oyuncularnın artık bıktığı problemler
  206. Fotoğraf burda hâlâ öyle konuşmam ben diyorsun ChaosTheory
  207. İşte türkiyenin bir numaralı yalancısı ChaosTeory Maverick...
  208. Safe zone buff.biraz öncekini yanlış koydum.
  209. her zaman olduğu gibi yine safe buff.bu sefer koyuyorum
  210. +8 dress nasıl basılıyor beyler
  211. ViPSrO Oyunculardan Gelen Videolar
  212. Ahmet adamlar staf bug yapıyo ilgilenin artık !
  213. ViPSrO TL Ödüllü Unique Rank Sistemi (yeni)
  214. stal bugu yaparak tai kesiyor gözünüzün önünde!
  215. Kervan Çekme Problemi... incufficient class point hatası...
  216. Vip sro'nun gemisi hemde not defterinden :)
  217. VipSro PvP Video Part 3 By CrazY_OrCuN
  218. ViPSrO Free Silk Event Saat Başı 100k silk :)
  219. ahmet abi yaptığın event hakkında sorum var
  220. Free Silk | 120 Cap | 14d | ViPSrO Online
  221. adam durduk yere küfür ediyor.. tahrik ediyor
  222. capesiz buff + küfür
  223. capesiz buff + karaktersizlik
  224. Vipsro
  225. Siber Sro Online
  226. ViPSrO Offline
  227. ViPSrO Yeni Avatar Noblesse 2015
  228. Gm ilgilen artik
  229. Oyunculardan Gelen ViPSrO PvP Videoları
  230. Şahsıma Hakaret ve Türk düşmanlığı
  231. Biraz KARIŞIK AMA :s YINEDE GUZEL Bİ HATIRA ( nasıl ahmet abi )
  232. ViPSrO Video Eventi sonuçlanmıştır
  233. BEN Fırefox Hocam bıde buna bakın ıstersenız ?
  234. firefox adamın esıne laf yapıyor.... SANA OLSA AYNISI ? atmıcanmı ban
  235. serverımıza girişlerde sıkıntılar var dc problemi
  236. Ahmet abi allah için suna 1dk bak sadce 1dk ya
  237. mobs rate
  238. [GH]KargameL Küfür edene değil ettirene bakılıyor demi ?
  239. VipSro Tanıtım eventi by tRaapz
  240. Nerde O Eski Günler.. (2013)
  241. mobs
  242. Video Paylaşım Event By CrazY_OrCuN
  243. silk parking derken böyle bir şeydenmi bahsediyordunuz? :)
  244. OYUNU ÇOK İYİ BİLEN KIM HAKLI :dddd kım kazandı :D
  245. 1000 TL Ödüllü Video Paylaşım Eventi
  246. pvp de küfür, Ahmet Bey ilgilenir misiniz?
  247. VipSro PvP Video Part 2 By CrazY_OrCuN
  248. IKinGI Denilen ŞeRefsiz Oyunun huzurunu bozup AnaBacı yapıyor Gm !
  249. [GH]KargameL capesiz buff alıp vermek yasak değil mi ?
  250. Arena ile ilgili (2)